23/10/30

CNTk bat egiten du azaroaren 30eko greba feministarekin

• Zentral anarkosindikalistak "azaroaren 30ean dena gelditzeko" deia egin du
  • "Bat gatoz mugimendu feministaren eskakizunekin, eta gure militantziak mobilizazioa babestuko du", adierazi dute CNTtik

Erakunde sindikalaren afiliazioak aho batez babestu du azaroaren 30eko greba feminista. 2018ko lehen grebaz geroztik, "24 orduko greba orokorra legeztatuz gure babesa erakutsi genuen", adierazi dute sindikatutik, eta "orain mugimendu feministaren aldarrikapenak aktiboki babesten jarraitu behar dugu".

Gainera, CNTk azpimarratu du mobilizazioen protagonismoa "mugimendu feministak berak" eraman behar duela, sindikatuak mobilizazioetan laguntzeko ezinbesteko tresnatzat hartuta. "Gure ustez, grebaren ikuspegia, soldatapekoen langileetatik haratago doana, egokia da", adierazi dute sindikatu anarkosindikalistatik. Hala ere, CNTk azpimarratu du grebaren kontzeptuaren funtsa, ekoizpen edota jarduera mota guztiak gelditzea dela, "azaroaren 30eko deialdiaren helburuetako bat".

Azkenik, CNTk nabarmendu duenez, aurrean "ez dugu patronala bakarrik; erakunde publikoak ere baditugu", askotan pribatizatuta dauden zaintza-zerbitzuen kudeaketaren arduradunak, eta gehienetan patronalak berak baino okerrago tratatzen dituzte langileak. Horregatik eta beste arrazoi askorengatik, CNTk grebaren prestaketan aktiboki parte hartzeko eta "azaroaren 30ean guztia gelditzeko" deia egin du.