23/02/19

Otsailaren 20an, denak Gurutzetara

• Osakidetzako CNTko sail sindikalak astelehen honetan Gurutzetako elkarretaratzean parte hartzeko deia egin du
  • "Osasun publikoaren alde, 12:15etan Ospitaleko sarrera nagusiaren aurrean kontzentratuko gara", adierazi dute sail sindikaletik.

Pentsiodunen Mugimenduak osasun publikoaren aldeko elkarretaratzea antolatu du astelehen honetarako, otsailaren 20rako, Gurutzetako Ospitaleko (Barakaldo) sarrera nagusiaren aurrean. "Adierazi nahi dugu ospitaleko larrialdietako langileak Gurutzetako Larrialdietako Batzarrean antolatuta daudela, eta denbora asko daramatela pairatzen duten egoera salatzen", azpimarratu dute CNTko sail sindikaletik, eta mobilizazio hori "egiten ari diren aldarrikapenetan laguntzeko izango dela, zerbitzua hobetzearen alde egiten baitute, pairatzen ari diren lan-baldintza ankerrez gain".

Horregatik, Osakidetzako sail sindikalak parte hartzeko deia egin du, "osasuna horretan doakigulako: gerenteek eta gobernariek beren onuran baino ez dute pentsatzen, ez herritar guztien onuran", gaineratu du CNTk.