13/06/18

“Nahikoa da borrokak zatitzeaz aparatu sindikalen interesen ondorioz”

CNT sindikatuak aste honetan Gipuzkoan metalgintzako lan-hitzarmenaren alde egingo diren mobilizazioetan parte hartzeko deitu du. “LAB, ESK, CCOO eta UGT sindikatuen deialdiekin bat egiten dugu. Langile normal eta arrunt baten ustez, Elaren estrategia, soilik grebara deitzea lan-hitzarmenik sinatu ez duten enpresetan, zentzugabea delako”, erakunde anarkosindikalistak nabarmendu du.

Zentzu horretan, CNTk hurrengo adibidea ipini du: “gaur, CAF enpresatik kaleratzen bazaituzte, bihar, agian, lan-hitzarmenik ez duen enpresa batean lan egin behar izango duzu… orduan, zer?” “Nahikoa da borrokak zatitzeaz aparatu sindikalen interesen ondorioz”, eskatu du. Gainera, “zentzugabetzat” jo du, lan-hitzarmena duten enpresa batzuek, “solidaritatez, grebarekin bat egitea” baina, beste batzuk, “Tecnalian egiten dutenak, adibidez, lan-hitzarmenik gabe eta kaleratze arbitrarioekin-, kalera ez ateratzea inondik inora”.

Piketerako hitzorduak, eskualdetan, goizeko 7:00etan izango dira. Kontzentrazioak eta manifestazioak, hauek dira:

Ekainak 21:

12:00: Donostiako Bulebartik, manifestazioa.

“Halaber, langileak, bereziki, Ekainak 21 egingo den manifestazioarekin bat egiteko animatzen ditugu, nahiz eta zuen enpresa-batzordeak grebara deitu duen ala ez, edo ordezkari sindikalak edozer esanda ere. ADEGIk jakin behar du zer den lurralde komantxean egotea”, gaineratu du.