19/03/14

Lan-Ikuskaritzak Lombideko CNTko sail sindikalari arrazoia ematen dio

Nork idatzia:

CNTko ekintzak berriro onurak ekartzen ditu. Erakunde anarkosindikalistak Limpiezas Lombide enpresan kanpaina egin ondoren, Gizarte Segurantzak ontzat hartu du sindikatuak eskatzen zuena: afiliatu baten lanaldiaren gehikuntza.

Oraindik orain hartu den erabaki batean, Laneko eta Gizarte Segurantzako Ikuskatzailetzak azpimarratu du, aurreko azaroan, enpresa eta sindikatuaren artean adostutako lanaldiaren neurketa egin zenean, langilearen benetako lanaldia ia %25 baino luzeago dela, “gehikuntza nabarmena” bere lanaldi partzialeko kontratuan agertzen denarekin alderatuta.

Ildo horretan, Limpiezas Lombideko CNTko sail sindikalak nabarmendu zuen erabakiaren garrantzia eta, era berean, enpresa horretan egoera bera jasan behar duten langileak sindikatuarekin harremanetan jartzeko animatu du, kasuz kasu aztertzeko.

Hain zuzen ere, CNTk gogora ekarri zuen, enpresa honetako langile guztientzat doako lan-juridiko aholkularitza duela. Zerbitzu hau Barakaldoko CNTren egoitzan (Castilla y Leon kalea 10) ostegunero, arratsaldeko 18:00etatik 20:00etara, eskaintzen da.