23/09/21

Topaketa bat baino gehiago: nazioarteko sindikatu iraultzaileak euren II. Kongresuan

• ICL-CIT Lanaren Nazioarteko Konfederazioak mundu osoko erakunde anark-sindikalistak eta sindikalista iraultzaileak bilduko ditu Hannoverreko Biltzarrean.

Bihar, irailak 22, Hannoverren (Alemania), ICL-CITek beren II. Kongresua egingo du, eta bertan eztabaidatuko dira munduko langileria kezkatzen duten gai nagusiak.

Mundu osoko anarkosindikalistak eta sindikatu iraultzaileak Lanaren Nazioarteko Konfederazioaren bigarren biltzarrean bilduko dira. Biltzarra Parman sortu zen 2018an. ICL-CITek behetik gora antolatutako klase-sindikatuak biltzen ditu, lan-baldintzak eta soldatapeko lana gizarte-sistema zabalago baten parte direla uste dutenak.

Pentsio-sistemen etorkizuna, ingurumenaren babesa eta klase borrokarekin duen lotura, osasun-sistema publikoen etorkizuna eta osasun-laguntza unibertsala bezalako gaiak eztabaidatuko dira, baita Myanmar eta Rojavarekiko elkartasuna ere.

ICL-CITen batez ere Alemania, Italia, Polonia, Espainiar Erresuma, Erresuma Batua, Irlanda eta Greziako sindikatuak daude ordezkatuta, baina Argentina, AEB eta Kanadako erakundeak ere bertan izango dira.

Kongresuaren agenda nagusiarekin batera, honako eztabaida hauek garatuko dira: nazioarteko logistikaren sektorea zenbateraino izan daiteke ekintza-eremu mugaz gaindiko lan sindikalerako?

Horrela, ICL-CITek nazioartean are gehiago hedatu nahi du etorkizunean, eta erakundearen barruan sindikatu gehiago batzea onartu nahi du.

Parte hartzen duten erakundeak:

• CNT,
    ESE, Eleftheriakí Syndikalistikí Énosi, Grezia
    FAU, Freie Arbeiter* innen Union, Alemania
    FORA, Argentinako Eskualdeko Langile Federazioa
    IP, Inicjatywa Pracownicza, Polonia
    IWW-NARA Industrial Workers of the World (Ipar Amerikako Eskualde Administrazioa)
    IWW-WISERA Industrial Workers of the World (Gales, Ingalaterra, Eskozia eta Irlanda)
    USI, Unione Sindacale Italiarra, Italia

Erakunde behatzaileak: