23/08/07

Osalanek Gurutzetako Unibertsitate Ospitaleko Arrisku Psikosozialen Ebaluazioa berrikustera behartu du Osakidetza

• Larrialdietako Langileen Asanbladak eta CNTko zerbitzu juridikoek egindako lanari esker, ospitaleko zuzendaritza eseraraztea lortu dute, arazoari aurre egiteko.
  • Gainera, lan honekin lortu da "2016ko Arrisku Psikosozialen Ebaluazioa berrikustea eta eguneratzea", sindikatuak adierazi duenez.

Zentral anarkosindikalistaren arabera, aldeko txostena eta ospitalean irekitako dinamika berria garaipen handiak dira langileentzat, "lan-baldintzek aspaldi utzi baitzioten lehentasuna izateari, erabakiak hartzen dituzten karguei ez baitiete kalitatezko zerbitzua ematea helburu", adierazi du CNTk.

2022an, Gurutzetako Langileen Asanbladak lan bat hasi zuen, CNTren aholkularitzarekin, laneko arriskuen prebentzioaren ikuspegitik lan-baldintza txarrak ikusi ahal izateko, lan-baldintzei eta "burn out"-aren prebalentziari buruzko inkesta bikoitza eginez, Gurutzetako Ospitaleko Larrialdietako langileak ziren kolektibo objektiboari zuzendua. Lan hori izan da OSALANek egindako txostenaren abiapuntua.

Gero, Osakidetzako sail sindikalaren babespean, Ospitaleko Zuzendaritzarekin biltzea lortu dute. Zuzendaritzak azalpenak eman behar izan ditu, eta Arrisku Psikosozialen Ebaluazioa berrikusi behar izan dute. "Gertaera horren benetako garrantzia", adierazi du CNTk, "Gurutzetako larrialdietako osasun-langileen talde handi batek, bere borondate hutsarekin, Gurutzetako ospitaleko zuzendaritza eta LAPeko sindikatu-arduradunak esertzea lortu du, ordezkatuta egon diren bilera batean".

Ez da ahaztu behar, azkenik, osasun-langileak, beraien borrokarekin, publiko, unibertsal eta doakoa den osasun-zerbitzua pribatizatu nahi dutenen aurrean, amore ez emateko bermerik onena izan direla: haien borrokak guztion osasuna babesten du.