23/09/05

Gatazka Arneactive enpresan

• CNTk gatazka bat hasi du Arneactiven soldata-hobekuntzak eskatzeagatik kaleratu dutelako.
  • Enpresa nafarrak ehungintzako produktu mota guztien ekoizpena hartzen du bere baitan.

Nafarroan, ehungintzak "lan-baldintza bereziki prekarioak" ditu, zentral anarkosindikalistak adierazi dutenez. Duela gutxi, Arneactivek Artabian duen lantokian, "plantillaren zati bat antolatzen hasi zen, langile guztientzako soldata-hobekuntza lortzeko". Enpresak berehala iragarri zuen, ziurrenik, arrazoi objektiboengatik kaleratuko zituztela, "antolatzen ari zirenekiko mehatxu eta errepresalia argia", CNTtik salatu dutenez.

Mehatxu hori berehala gauzatu zen hobekuntza kolektiboak lortzeko gehien mugitzen ari zen langileetako bat kaleratuta. Kasu honetan, kaleratzea ez zen arrazoi objektiboengatik egindako kaleratze gisa ere gertatu, baizik eta "diziplinazko kaleratze gisa, argi eta garbi iruzurrezkoa", adierazi dute sindikatutik.

Puntu horretan, langilea CNTra hurbildu zen, eta, gertakariak aztertu ondoren, sindikatuak "uste izan zuen egoera oso larria zela, banakako eta, aldi berean, taldeko errepresalia bat zelako lan-baldintza duinen alde antolatzen ari zirenekiko". Horri gehitu behar zaio kaleratutako langileari zenbatekoak zor zaizkiola.

Irailaren 8an elkarretaratzea egingo da gertatutakoa salatzeko.

"Enpresaburuak askatasun osoz sentitzen dira esplotazioaren aurrean etsitzen ez duten langileen aurka horrelako errepresaliak egiteko", azpimarratu dute zentral anarko-sindikalistak. Arneactiveren abusuak publikoki salatzeko eta enpresak lankide kaleratuarekin zor dituen kopuruak ordain ditzan lortzeko, CNTk gatazka hasi du Arneactiverekin. Langileriaren indarra elkartasuna da!