20/09/22

CNTk Portugaleteko Liburu Politikoen 2. Azokan parte hartuko du

• Irailaren 25, 26 eta 27an egingo da azoka berria.
  • Iaz bezala, CNT Portugaleteko Merkatuan izango da

Iaz Portugaleteko Liburu, Fanzine eta Material Politikoaren Azokak izandako harrera onaren ondoren, Merkatuak (Potugaleteko Alde Zaharrean) azokaren bigarren edizioa antolatu du berriro.

Hainbat kolektibo, argitaletxe, banatzaile eta erakunde bertan izango dira iraileko azken asteburuan, eta, ohi bezala, CNT sindikatuak eta FALek (Anselmo Lorenzo Fundazioa) parte hartuko dute berriro ekitaldiak irauten duen hiru egunetan.

Topaketa honek liburu, aldizkari, fanzine eta komikien bidez pentsamendu kritikoa duten irakurle ugari bildu nahi ditu, kultura alternatiboz beteriko asteburu batean.

"Edukieraren kontrola eta segurtasun neurriak protagonista izango dira aurtengo edizioan, merkatu barruko parte-hartzaileen segurtasuna bermatzeko", azpimarratu du CNTk. Portugaleteko bigarren Liburu Politikoaren Azokak 17: 00etatik 20: 00etara irekiko ditu ateak datorren ostiralean, hilak 26, 11:00etatik 20:00etara, ordutegi jarraituan, eta igandean 11: 00etatik 15: 00etara zabalduko dituzte berriro azokako ateak.

Azokaren egun guztietan musika ona izango da entzungai, musikari eta DJ ezberdinen eskutik. "Zalantzarik gabe, galdu ezin duzun hitzordua", antolatzaileen arabera.

Jardueren programa honako hau izango da:

Ostirala, hilak 25

18:00etan "Coronavirus, crisis y confinamiento" liburuaren aurkezpena Ekiren eskutik.

19:00etan, "Makarra" aldizkariaren eta Guillermo Menéndez Quirósen "Leonardo: la Epopeya" komikiaren aurkezpena.

Larunbata, hilak 26

12:00 Mikel Reparazek "Las grietas de América" liburua aurkeztuko du.

18:00 "Vientos de desobediencia. La Euskal Herria desobediente de los 90 ". Egilea: Joseba G. Martín Rivera.

Igandea, hilak 27

12:00 "Refugiados. Una historia del exilio de 1939 ", Josep Pimentel egilearen eskutik.

13:00 Rober Portu autoreak "Estamos Afinados" liburua aurkeztuko du.

Ez dago ekitaldirik

Irakurriena