22/05/28

CNTk bat egin du Bizkaiko Metalaren Plataformarekin

• Zentral anarkosindikalistak uste du greba negoziazioan aurrera egiteko tresna gisa mantentzearen aldeko apustua izango dela hitzarmen hobea sinatzeko gakoa.
  • «2019an, mobilizazioaren bidez, aurrera egitea lortu zen, eta positibotzat jotzen dugu bide horri eustea», adierazi dute CNTtik.

Bizkaiko metalaren sektoreko CNTko langileen batzarraren ondoren, maiatzaren 28an, "erabaki dugu sindikatu gisa bat egitea Metalaren Plataformarekin".

CNTn pozik gaude 2019ko aurreko mobilizazioaren dinamikari jarraitu zaiolako, eta sektore horretan dauden ahalik eta sindikatu gehienak batzea planteatu delako. Bizkaiko Metaleko Langile Klasearen eskubide eta baldintzei mesede egiten dien aurrerapen oro ongi etorriak dira, baina horrek, garrantzitsua izanik, ez du balio behar egokitzeko eta Patronalaren itsumenaren aurrean aurrerapauso txiki bat emateko, zentral anarkosindikalistatik azpimarratu dutenez.

Plataformaren helburuez gain, sindikatuak enpresan ordezkaritza sindikala bultzatzearen alde egin du, sail sindikalak. «Eredu sindikalen artean dauden aldeak ulertzen ditugu, baina, gure ustez, sail sindikalak bultzatzea neurri onuragarria izango litzateke zentral guztientzat, eta, hedaduraz, baita sektoreko langileentzat ere», adierazi dute komunikatuan.

Bultzada hori emateko, %10etik gorako ezarpena duten sail sindikalek ordezkari sindikalak izendatu beharko lituzkete, SALOren 10.3 artikuluko eskubide guztiak eta, bereziki, informazio- eta kontsulta-eskubideak eskura ditzaten, Langileen Estatutuaren 64. artikuluan xedatutakoa eta 1483/2012 Errege Dekretuak arlo zehatz horretan arautzen duena eskuratzeaz gain. «0 kostuko neurria da, eta lantokietan antolakuntza sindikala sustatzen du», azpimarratu dute CNTtik.

Amaitzeko, CNTk dei egin die sektoreko langileei hurrengo mobilizazioei adi egoteko.