Beste era

The Antifascist dokumentala Barakaldon

• Ostiral honetan, hilak 2, "The Antifascist" dokumentala emango dute Barakaldoko CNTren egoitzan.
  • Dokumentala ostean, eztabaida bat izango da, "Reflexiones desde el Antifascismo" tituluarekin. Sare Antifaxista, CNT eta Ezkerraldea Anarkistako kideek parte hartuko dute.

"The Antifascists" Suedia eta Greziako mugimendu antifaxistako kideek eginiko dokumentala da, Europa osoko laguntza jaso duena hamaika hizkuntzetan azpitituluak izateko. "Europako kaleetan faxismoaren aurkako gerra" erakusten du. Grezian eta Suedian, 2013ko urriaren 12an ultraeskuindarren eta antifaxisten arteko liskar batzuetan oinarrituta, zeinean "autodefentsa legitimoa" aplikatu zena. Bi herrialde hauetan ekintza faxistak gora egin dute, bai kaleetan zein instituzioetan.

Dokumentalak 2017an izan zuen beren lehenengo agerraldia; hortik aurrera "The Antifascist"  ehundaka lekuetan proiektatu da: cinematan, eskoletan, antzokietan, eremu kultural eta sozialetan. Kritikaren onespena jaso zuen eta 5 zinema jaialdietan parte hartu du.

Topaketa CNTk Barakaldon duen egoitzan izango da (Gaztela Leoi kalea, 10), otsailaren 2an (ostirala), arratsaldeko 19:00etan. eztabaida dokumentalaren ostean hasiko da.

Herrialdeak: Grezia - Suedia
Iraupena: 74 minutu
Azpitituluak: Gaztelania

On line ikusteko: https://www.youtube.com/watch?v=XYHnd4boUoM