22/01/22

Osakidetzako mobilizazioen kronika

Milaka pertsonak parte hartu dute Osakidetzaren kolapsoaren aurkako manifestazioetan EAEko hiru hiriburuetan.
Bilboko manifestazioan, 10.000 parte-hartzaile baino gehiago izan duenak, osasun publikoa pixkanaka desegin izana salatu da bereziki, gero eta erabiltzaile gehiago aseguru pribatuetara eta osasun pribatura bultzatzen baititu.
Osakidetzako CNTren sail sindikalak ere, mobilizazioetan aktiboki parte hartu duenak, EAJk osasungintzan duen politika salatu du, lehen mailako arretako eta etengabeko arretako zentroak itxiz eta irekita dauden inbertsioak murriztuz, Osakidetzako langile-politika bezala, kontratazioak saihestuz, profesionaltasunaz eta langileen entregaz etengabe abusatuz, gero eta nekatuago eta desengainatuago baitago.Dei egiten diegu langileei mobilizazio-ildo horretan jarrai dezaten, erabiltzaileengana zabal ditzaten eta, gurekin batera, amaiera eman diezaioten osasun publikoari eta Osakidetzari etengabe eta interesatuta egiten zaion eraso honi.

Osakidetzako CNTren Sail Sindikala