21/02/08

Mediapost plantilla kaleratzen hasi da, azpikontratatzeko

• Bizkaiko ordezkaritzarako kaleratzeek bere horretan jarraituko dute.
  • "Lan erregulazioko txostena sinatu duten sindikatuen papera negargarria da, langileen lan-baldintzen etorkizuna baldintzatuko du", azpimarratu du CNTk.

Mediapost enpresan zortzi egunez greba mugagabea egin, eta hilabete eta erdi baino gehiago lanpostuak defendatzeko mobilizazioak egin ostean, enpresak uko egin dio kaleratzeak berriro aztertzeari eta "otsailaren 2tik kaleratzeak hasi dira", salatu du CNTk.

Sindikatuak azaldu duenez, "Mediaposten enplegu-erregulazioko espedientearen eta kaleratzeen atzean, multinazionalak azpikontratazioa ia zerbitzu osora handitzen jarraitzeko asmoa du, gehiegizko langileen lan-baldintzak ezartzearen truke onura gehiago lortzeko". Iparraldeko Ordezkaritza greba mugagabean zegoen bitartean eta negoziazio-mahaiaren beste bilera bat egiteke zegoen bitartean, urtarrilaren 21ean akordio bat lortu zuten enpresak eta CCOO eta UGT sindikatuek, Bitartekaritza eta Arbitraje Zerbitzuan kaltetuak kontuan hartu gabe. "Zentral horiek lan-erregulazioko txostena aplikatzeko enpresaren arrazoiak onartu dituzte, eta 71 kaleratze egitea adostu dute, Bizkaiko ordezkaritzarako aurreikusitako hasierako 10 kaleratzeak mantenduz", salatu du sindikatu anarkosindikalistak. CNTren ustez, "Mediaposteko langileen orainerako eta etorkizunerako akordio negargarria da".

Bizkaiko ordezkaritzan kaleratutako pertsonen kopurua mantentzen zela baieztatu ondoren, enpresak CNTko ordezkariak eta enpresako sail sindikaleko kideak sartzea erabaki zuen.

CNT sindikatuak azpimarratu duenez, " gure ordezkarien kaleratzeak ez du lortutako akordioa betetzen, eta hori Mediaposten dugun sail sindikalaren aurkako errepresalia bat dela uste dugu", langileen eskubideen defentsan hartutako konpromisoagatik. Gainera, "gure ordezkariak lanaldia murriztua zuen adingabea zaintzeko, eta prebentzioko ordezkariak ere, adingabe bat ardurapean zuela, lanaldia murriztea eskatu zuen", adierazi du erakunde anarkosindikalistak.

CNTk kaleratzeak juridikoki aurkaratuko ditu, eta mobilizazioekin jarraituko du, gure lankideak berriro onartzeko eskatuz eta langileen eskubideen aurkako Mediaposten praktikak salatuz.