19/05/21

Limpiezas Sirkari enpresak mediku bajan zegoen langile bat kaleratu du

CNT sindikatuak salatu duenez, Limpiezas Sirkari enpresak langile bat kaleratu du, "bajan zegoela, Limpiezas Lombide enpresatik subrogatu ostean". Bere ustez, neurri antisindical argi baten aurrean gaude.

Sindikatu anarkosindikalistak azpimarratu duenez, "enpresak langilea kaleratzeko arrazoi nagusia jabe-elkarte hauetako bizilagunek behin eta berriz egindako kexak izan dira". "Arrazoi horiek ezagutzean, ezustekoa handia izan zen, izan ere, Sofiak egindako lana dela eta ez du inolako kexarik jaso, ezta aurreko enpresarik ere (Lombide Limpiezas)", azpimarratu du sindikatuak.

Ildo horrekin jarraituz, CNTk ohartarazi du "kaleratze bidegabe horren atzean beste arrazoi batzuk" egon daitezkeela, izan ere, langile horrek Limpiezas Lombide enpresan izandako borroka etengabea dela eta, ekintza sindikalaren bitartez enpresak "kendu zizkion lan eskubideak konkistatu baitzituen".

"Gure lankideak deserosoak dira enpresa batzuentzat, euren lan eskubideak defendatzen dituztelako", adierazi du erakunde anarkosindikalistak. Hori dela eta, CNTk "bidegabekeria honi aurre egitea" erabaki du, eta "Sirkari Limpiezasen gure afiliatua berriz onartzearen alde borrokatzea".

"Legezko ekintzez gain, gure lankideari elkartasuna adierazteko kanpaina bat abiatu dugu, kaleratze bidegabea salatzeko asmoz. Gaur bera delako, baina bihar zure seme-alaba, zure bizilaguna edo zu zeu izan zaitezke ", adierazi du CNTk.