22/05/25

Lan Ikuskaritzak Santurtziko Udalaren enplegu-planaren enpresa esleipenduna zigortu du

• Sindikatu anarkosindikalistak dio “bai Lanerako bai Santurtziko Udalak ez dituztela aintzat hartu laneko arriskuen prebentzioa bezalako funtsezko gaiak.”
  • CNTk Santurtziko udaletxearen aurrean maiatzaren 28an, larunbata, 12: 00etan egingo den kontzentraziora joateko deia egin du.

CNTk sail sindikalak Santurtziko Udaleko 21/22 enplegu-planaren esleipendun den Lanerako SL enpresan salaketa jarri ondoren, Lan Ikuskaritzak jakinarazi du «laneko arriskuen prebentzioaren arloko arau-hauste larri bat egiteagatik enpresaren aurkako zehapen-prozedura administratiboa hasi duela». CNT sindikatu anarkosozialistak dio «bai Lanerako bai Santurtziko Udalak ez dituztela aintzat hartu beren lantokiko lan-arriskuen prebentzioa bezalako funtsezko gaiak». «Laneko arriskuen prebentzioaren arloko gabezia horiek are larriagoak dira, enplegu-planean horretarako aurrekontu-partidak daudenean, eta, gogora dezagun, herritar guztien zergekin finantzatzen dela», azpimarratu du zentral anarkosozialistak. Sindikatuaren ustez, «Lan-baldintzen prekarizazio hori Santurtziko Udalak egindako enplegu-planaren azpikontratazioaren ondorio zuzena da».

CNTren sail sindikaletik adierazi dutenez, «Laneko Ikuskatzailetzak hasitako zehapen-prozedurak aurrera jarraitu arren, Lanerako enpresak oraindik ez ditu bere lantokiko akatsak konpondu, eta, beraz, gai hori eta beste batzuk publikoki salatzen jarraituko dugu konpondu arte». Hori dela eta, maiatzaren 28an, larunbata, 12:00etan Santurtziko udaletxearen aurrean egingo den elkarretaratzera joateko deia egin du CNTko atal sindikalak.