21/12/12

CNTk grebarekin jarraitzen du Ecología y Espacio enpresan

• CNTk iragarri du bigarren greba txandarekin jarraituko duela.
  • "Enpresak interesikerakusten ez duenez, ez dugu beste aukerarik", adierazi du sindikatuak.
Abenduaren 9tik 17ra, EAEko Ekologia eta Espazioko langileak greban daude. CNTk nabarmendu duenez, «akordioak errespetatzen ez dituen zuzendaritza baten aurrean, langileen batasuna erabatekoa izan da mobilizazioak hasi zirenetik, eta langileen %100en jarraipena egin da azaroan greba eta lanuzte egunetan».

CNTk salatu duenez, «Ecoespacio enpresak, Iberdrola, CLH edo Enagas bezalako enpresentzat basogintzako azpiegiturak mantentzen dituen enpresak, ez ditu akordioak betetzen eta bere eskubideak eskatzen dituena kaleratzen du». Atal sindikalak honako hauek ere salatzen ditu: «Hitzarmena ez betetzea, kaleratzeak eta jazarpen sindikala, Frantziara joandako lankideen baldintza eskasak eta laneko osasunaren arloko prebentzio falta». «Zuzendaritzak negoziazio-mahaiko egoera bideratzeko borondaterik ez duenez, Ecoespazioak akordioak bete eta langileen egonkortasuna bermatu arte jarraituko dugu», azpimarratu du CNTk.