22/03/16

Bizkaiko Foru Aldundiak alde bakarretik aldatu ditu PSSZ-eko sarjentuen eginkizunak

• Neurri honen helburua ez da lanpostuak aspalditik dituen arazoak konpontzea, eta beste lanpostu batzuen eginkizunak ezartzea besterik ez du helburu
  • "Lanpostuak ezin dira nahierara diluitu egiturazko beharrak asetzeko", salatu du sail sindikalak

"Administrazioak behar adina langile izan behar ditu eta azpieskalak, kategoriak eta kualifikazioa errespetatu", aipatu du CNTk. Eginkizunen eskuliburu berri hori sindikatu guztiek baztertu eta Negoziazio Mahaira bideratu zen, kolektiboari bozkatzeko aukerarik eman gabe.

Jokabide inposatzaile honek (hainbat urtez itzaltze-sarjentu postuko eginkizunak betetzeko eskubidea urratu ondoren, goizeko lanaldietan zein lan egin behar diren zehazteko ordutegia ukatuz, ordutegi mistoa duten gainerako lanpostuetarako ere egiten ez direlarik) nahitako nahasmena bilatzen zuen, orain dekretuz bidegabekeria hori berresteko.

CNTk Diputazioko langileen eskubideen aurkako erasoei erantzuten jarraituko du, eta berriro azpimarratzen du garrantzitsua dela sindikatuetan antolatuta egotea, defentsarako daukagun berme bakarra den heinean.