Beste era

CNTk La Oka enpresaren langileen aurkako “jazarpen sistematikoa” salatu du

CNT sindikatuak gatazkan jarraitzen du ATACOn, “La Oka” delicatessen denda-katearen jabea. Larunbatean Durangoko egoitzaren aurrean egindako elkarretaratzean, zentral anarkosindikalistak gogoratu du Lan Harremanen Konsteiluak afiliatuen datu filtrazioa dela eta “langilean pairatzen duten jazarpena handitu dela”.

Zentzu berean, CNTk aditzera eman du enpresa horretako zuzendaritza –Sonia Perez Ezquerra dela, Patxi Lópezen gobernuan, Lan arloko sailburuordea izandakoa- “abokatuetan ari dela dirua eta denbora xahutzen, baliabide horiek enpresa hobetzeko erabili beharrean”. “Okerreko estrategia dat da, epaiketetan gastatzen dituzte bitartekoak, helburu bakarra dutelarik: emakume langileei lanaren eta familiaren arteko uztardura oztopatzea”, sindikatuak gehitu du.

Egindako ekitaldian, CNTk azpimarratu du ATACO SL-k poliki poliki “langileen eskakizunak betetzen ari dituela, sail sindikalak egiten ari dituen mobilizazioen ondorioz”.

Kanpainak

RS K2 Content Slider

You don't have any item to show

Lan gatazkak